Bike2Benidorm 4: Onil - Villajoyosa (70KM)

5 juli 2021 - Villajoyosa, Spanje

Het is gelukt! 6:00 uit ons bed, het was nog donker. Dat hadden we niet gedacht maar we hebben het gedaan. En het was nodig. Want nog geen twee uur later was het alweer vies warm.

We hebben nog een aardige klim moeten maken. De tipi pas, op een mooie hoogte van 725 meter.

IMG_20210705_0854250 maar afzien was het zeker, het water gutst over je rug en glijdt haast van je zadel af!

Na deze klim vlogen we weer vanouds de berg af. En toen was het slingerend van hoog naar laag vanaf el Campello richting de kust. Door een tunnel waar gewerkt werd en we kwamen zonder kleerscheuren in Villajoyosa aan. Eerlijk gezegd kriebelt het om de laatste 12 kilometer naar Benidorm te fietsen maar ons hotel is pas morgen om 16:00 beschikbaar dus hebben we een klein hotel geboekt. Met een klein bed voor 2 personen. Het lijkt wel alsof de afstand tussen Rick en mij week na week kleiner word. Niks mis mee maar in bed wel.

Het eerste wat wij uiteraard gedaan hebben aan de kust is de zee in springen. Heerlijk. Waar word een mens nog gelukkiger van?

IMG-20210705-WA0008

IMG-20210705-WA0004

En het uitzicht is ook hier weer prachtig. De laatste weken mogen dan zijn aangebroken, het genieten is niet minder geworden!

IMG_20210705_2044073

1. Ellis:
    6 juli 2021
    Fijn vandaag Benidorm Is het hotel naar jullie zin. Nog even flink genieten
  2. Gerard toetenel:
    7 juli 2021
    Ja het hotel is prima. We zijn niet veeleisend en hebben alles wat we nodig hebben. Na al die weken hebben we zoveel verschil gezien dat dit al snel prima is