BikingBenidorm 14: Laatste avond France

16 juli 2021 - Palinges, Frankrijk

Rust zacht Peter R. Vandaag is onze nummer 1 misdaadverslaggever en enige lichtpuntje van RTL boulevard overleden aan zijn verwondingen. Dat is het belangrijkste nieuws van vandaag. Maar vandaag is ook de dag waarop honderden Belgen, Duitsers en Nederlands wensen dat ze een woonboot hadden in plaats van een rijtjes-woning.

Wij hebben minder grote zorgen. Wij zullen morgen natte tenten moeten inpakken en dat zijn wij na weken zon niet meer gewend. Maar slapen in mijn tentje is absoluut geen straf. Inmiddels zet ik hem in 5 minuten op. Het kost mij nog eens zoveel minuten voor mijn kussen, luchtbed en slaapzak.

IMG_20210715_1935401

Ik merk wel dat het tijd word om voor de 2e keer in 8 weken de kleding te wassen. En dan bedoel ik niet met shampoo en onder de douche maar 'professioneel' met een machine en wasmiddel. Of een emmer met sop. Ook goed. Zaterdag hopen we thuis te zijn dus die moeite gaan we onderweg niet meer nemen. Mijn boxer kan best nog een keer gedraaid worden.

1. Harold:
    16 juli 2021
    Morgen al? We hebben nog B&B-gasten tm maandag. Hadden je dinsdag pas verwacht. Zonde om al die tijd je huis leeg te laten staan.
    Meestal rustige mensen, maar drie keer politie geweest. Denk dat je je zondag beter ook kan verontschuldigen bij de buren. Zijn wat ontstemd...

Tot morgen dan, zal vragen of ze een extra gast zien zitten. Kan ze moeilijk wegsturen...🤔

Alvast behouden thuiskomst gewenst. Zie je snel.
  2. Gerard toetenel:
    17 juli 2021
    Haha lekker dan! Zijn het dames of heren? Ik ben benieuwd als ik vanavond thuis kom
  3. Brenda Valk:
    17 juli 2021
    Jullie hebben er een MEGA avontuur opzitten!!! Genoten van de blogs! Vanavond in een schoon (gewoon) bed en schone boxer....ook geen straf! ;) Fijne thuiskomst XX
  4. Gerard toetenel:
    17 juli 2021
    Haha nou Brenda, dat is altijd afwachten. Maar als alles meezit is dat wel de bedoeling