Bike2Benidorm 0: Melgaco (PRT) - La Roda (ES) 777KM

1 juli 2021 - La Roda, Spanje

🎵Wij gaan naar Benidorm,  wij gaan naar Benidorm 🎵

Wat gaan we daar dan doen? Zo min mogelijk! Hoera! Een beetje fietsen, beetje winkels gluren, happie eten, drankje drinken.

Maarrrrrrrr we moeten er nog wel even heen fietsen want gewoon met pa mee rijden in de bus vonden we toch iets te makkelijk. Dus wij zijn er uit gesprongen bij la Roda. Dat betekend nog een kleine 250 kilometers fietsen.

Snelweg stier

Ons hotel in Benidorm is al geboekt. Gelukkig voor een mooie prijs maar helaas meer dan we vooraf dachten. De reden van de spectaculaire prijsstijging zal de afnamen van corona kunnen zijn. Mensen kunnen weer reizen. En het hoogseizoen is begonnen in Benidorm. Dat helpt ook niet mee. Gelukkig werken wij bij een goede werkgever en hadden we flink gespaard want alle kranen gaan open.

Kleine domper, mijn lieve zachte Amarilla heeft schade. Na het vervoer blijkt dat de verf is gaan schuiven. Nooit eerder gezien maar alsof je een handdoek oprolt zo ziet de verf eruit. Ook is het stuurfoam aan de linkerkant gescheurd maar dat ga ik met wat tape repareren. Het blijft een gebruiksvoorwerp. Ook al is het vervelend.  Voor het verf probleem ga ik morgen contact opnemen met de dealer. Het is en blijft custompaint voor een aardig centje extra en dat het eraf schuift lijkt me niet de bedoeling.

Morgen gaan we fietsen heb er zin in!

1. Johnny Van delft:
    3 juli 2021

Wat een verhaal,die verf,is het geen wrap?

Wrap kan bewegen,spuitlak wordt gebakken en schilfert maar schuift niet.

250 makkie lijkt mij zo met het vooruitzicht van zeeen bastaard s in benidorm.

Muchas plezieros hombres

Onze
  2. Gerard toetenel:
    3 juli 2021
    Dat dacht mijn vader ook, geen verf maar wrap. De lak / wrap / verf is gaan Krullen! Heel vreemd. Wij gaan als een speer, maar grootste boosdoener is het weer... 40+ op het heetst van de dag brrr