BikingBenidorm 7: Benidorm

9 juli 2021 - Benidorm, Spanje

IMG_20210708_1155062

Hier aan de haven, de Spaanse haven.... Heel mooi de haven bij Altea. Vandaag een rondje gemaakt door de dichtstbijzijnde bezienswaardigheden voor Rick. Helaas was de Sierra gelada te druk en mochten we er niet in met de fiets. Dan maar terug naar Benidorm.

02:49 ik ben net binnen. Oma zou gevraagd hebben waar heb je zo lang uitgehangen? Rick niet, die ligt al even op 1 oor. En terecht. Oma kon niet slapen voor ik binnen was. Maar waar ben ik dan zo lang geweest? Nergens eigenlijk. Lopen, kijken en een beetje in mijn eigen wereld rondhangen. Alles de revue laten passeren. Denken over van alles en nog wat en kijken 'met niets ziende ogen'. Want er is toch wel wat gebeurt de afgelopen weken. We hebben wel wat meegemaakt, mensen ontmoet en plaatsen gezien. En nog belangrijker, genoten van een ongekende vrijheid. En die houdt bijna op. Nog 10 dagen en ik ben weer aan het werk. Ja dat is normaal ik weet het. En Maar toch, dit avontuur houdt op. En daar kan ik mee leven. Er komt weer een nieuw avontuur. En ik mag weer werken, graag zelfs. Nieuwe baan, nieuwe uitdaging! Super! Maar ik ben weer in de Randstad. Ik ben weer in de drukte. En daar zie ik tegenop. Voor mensen die nooit buiten de randstad zijn geweest kan ik alleen zeggen, blijf thuis. Nooit de randstad uit gaan! Het is er super. Voor mensen die net als ik de rust kennen, 'wat bezielt jullie?'....

Voor nu, weltrusten. Morgen een nieuwe dag en ik geloof dat Guadalest op het programma staat. Maar of ik op tijd wakker ben.

IMG-20210708-WA0005IMG-20210708-WA0001

1. Manuela:
    9 juli 2021
    Het is goed dat jullie nu in Benidorm zijn dan kunnen jullie weer een beetje wennen aan druke om jullie heen. Maar o wat zou dat moeilijk zijn om terug te komen het het gewone leven weer in te gaan. X
  2. Johnny Van delft:
    9 juli 2021
    Mannuh,hoest?kunnen jullie daro geen werk vinden?ik moest vandaag alleen even naar hoge zwaluwe,wat een bende,de ene file na de andere.
    Ik stond al vast bij madurodam.snel gekeerd en door het westland proberen.ook retedruk.europoort grote file,afijn,motor opgehaald snel terug.ja mis,ik dacht ik vermijd europoort vanwege de files.dat hadden ermeer gedacht,weer vast,2 kruizen.boj nader inzien overbodig,niets te vinden van ellende.fijn landje hiro in het westen.morgen weer cruk hier dus nog even snel wat omzetten.gisteren mijn duurtse aldo verkocht.pfff
    Weer 1 weg nog 9 te gaan.

Oja in holkand weer strengere regels,wat een sukkels,zij gedragen zich als slechte scheidsrechters.

Nu welkom thuis in de hel,hebben wij ook,gi steren bij powah weer lekker gegeten buiten.ik zat nog niet op mijn stoeltje en ik had al een biertje re pakken.en ik lust geen bier,ik durfe het niet te zeggen.
    Hrt o gelofelijke geurxe op de terugweg,gelukkig geen baxkte oma maar wel een lekje band achter,kon ik lopen vanaf de squashtent laan van poot ahhhh
    Later

11jd