BikingBenidorm 6: Benidorm

7 juli 2021 - Benidorm, Spanje

Goedemorgen, of moet ik zeggen goedemiddag? We kwamen laat uit bed. Maar we gingen er dan ook vroeg vanochtend in.

Elke ochtend ga ik indien mogelijk graag op balkon zitten. Heerlijk in de zon, vandaag zat ik dus ook rond 11:00 op balkon. Precies aan de overkant zitten de appartementen van Spanjaarden. En wat trok mijn aandacht? Een telefoon op een statief. Ik was reuze benieuwd waarvoor en waarom.... Nou dat kon ik beter niet zijn. Ik kijk even op van mijn spannende boek staat er een dame op leeftijd, categorie oma. En dan geen GILF (zoek dat zelf maar op) neen, een vieze dame op leeftijd. Poedelnaakt!!! Die met een stift iets op haar hangende mega-balon staat te kalken.... Je wilt niet kijken maar helaas, nieuwsgierigheid is bij mij sterker dan afschuw. Ze gaat zelfs dichter naar de lens! Gebukt! Oh Here, help mij in deze slechte tijd dacht ik nog. Poedelnaakt!!! Ik was verbijsterd. Ik heb zacht naar Rick geroepen die net uit de douche kwam en BAM ook hij keek meteen de tunnel in toen die op balkon kwam. Ik heb een foto gemaakt toen ik mijn schaamte voorbij was... Wat een hel....

IMG_20210707_1052185

Maar we hebben ook weer leuke dingen meegemaakt, we zijn gaan wandelen op onze rustdag. Het strand was al vol.

IMG_20210707_1146167

En de zee is lekker warm. We zijn al langs de kust gewandeld. Heerlijk, helaas geen zwembroek aan dus moesten we het bij wandelen houden.

In de avond bij de Nederlandse Chinees gegeten. Erg lekker, als thuis en voor hele lage prijzen. Das altijd

IMG_20210707_2042017

Morgen gaan we weer een beetje fietsen. Even naar centro commercial. Waar we pa even zullen ontmoeten. Daarna albir en altea. We willen een overhemd en een paar boxers kopen. Niet voor elkaar, dat zou raar zijn.

Hier nog een impressie van ons uitzicht. Ja wij pelgrims geven een nieuwe draai aan onze pelgrimage.

IMG_20210707_1210284

1. Manuela:
    8 juli 2021
    Wuhahaha jullie kunnen zeggen wat jullie willen maar ik ga er vanuit dat jullie gelijk goed wakker waren ......... Chinees in Benidorm........kan mij ook nog goed herinneren hoe lekker dat was. Weet niet of het dezelfde tent is waar ik ook een keer gegeten heb maar ik heb toen ook zitten smullen . Kuzzzz
  2. Johnny Van delft:
    8 juli 2021
    13 wat een een praaacht vakaaantie,
    Soms kies ik het juiste,zoals niet meegaan met jullie,
    Soms ben je blij met wat je niet hebt,
    Voor jou gaat geen zee te hoog zoals met granny next door,
    Hebben jullie nog een beetje ge'$""^)of alleen maar ge##/*£*!?

Kortom ik zou mij afspoelen met 4 uur zeewater en hopen dat het dan gedaan is.

Veel heel veel plezier voor de bittere realiteit van holland weer op de avenda staat.

Lateros

11os